14 Comments

  1. Marielle
    April 15, 2016 @ 9:29 pm

    Love that they’re doing the colored stones. We don’t see that enough, IMHO. 🙂

    Reply

  2. John Mills
    June 28, 2016 @ 11:05 pm

    Can someone PLEASE tell me how to relate US ring sizes to Philippine ring sizes??

    If you could just give me a chart of inside diameter verses Philippine ring size number, I could know for sure.

    Thanks

    Reply

    • Gretchen Gatan
      June 29, 2016 @ 9:41 am

      I’m actually not sure! 🙁 Maybe best to consult a jeweler?

      Reply

  3. Sandy D. Socaoco
    March 15, 2017 @ 5:44 am

    wanted to ask, kung store kayu na pwede puntahan para makita namin ang item bago bilhin.

    Reply

  4. Archie Fegidero
    August 9, 2017 @ 9:49 am

    ZOEY.PH is a SCAM! This company doesn’t know how to treat their customers well and have NO professionalism at all. For an ecommerce business, you should be ashamed of selling products online when you don’t know the protocols. I bought a ring from them last June and to my dismay, they sent me the wrong one. It’s totally different from what they are posting on their website. When I brought the issue to them, they reasoned that they don’t accept refund! And so that was the day that started this mess! They will make you think that they have processed the refund, even asks for my bank account but they will do NOTHING. Oh! And their customer service sucks! They have a phone number on their website that says contact but when you call them, they don’t answer my call. Until today, NO REFUND, NO REPLIES, NOTHING!

    *PS. I could attach the image of the ring they sent me compared to the ring they posted on their website and all the communication we did via email and Facebook Chat but sadly there’s no option for me to do that.

    My advice? NEVER BUY ANYTHING FROM ZOEY.PH!

    Reply

    • Order 14086
      August 15, 2017 @ 5:01 pm

      Totally agree. No refund. No communication whatsoever. Good thing that you at least got a ring. I never got any. Turns out, the ring I ordered was out of stock. Their website never indicated such a thing. They said they can process a refund, they even asked for a bank account. Lo and behold, I never got anything. Thanks Ms. Hannah Marie Landan (account holder to whom I deposited my payment) and Ms. Glenneth Petilos (Customer service who handles all communications). To Ms. Glenneth, I would suggest that you look for a new job incase we file a class action.

      Reply

      • Chloe
        September 24, 2017 @ 8:49 pm

        oh no.. i ordered a pair of rings and followed up the status of the order, Ms. Glenneth Petilos replied asking the order #, but up til now, no update… i need the rings this Friday 9.29.. 🙁 I tried accessing their website and it can’t be reached…. this makes me so frustrated. can’t find the time to shop for rings, my son is confined in the hospital that is why I opted to buy it online…. 🙁

        Reply

        • Lloyd
          October 5, 2017 @ 4:05 am

          Hello Chloe! Any updates with your order? This is sad! I’m planning to buy rings din for our engagement party but now lang ako nakabasa ng bad review and nagdadalawang isip na ako 🙁

          Reply

      • Camille
        June 27, 2018 @ 7:22 pm

        Hi. What happened to your order and complaints? I suggest you also file a case with DTI. Its just easy. I already did and now where onto the next step.

        I think the more people like us who experienced the same things files a case, the bigger our chances of getting back what is owed to us and at the same time, we’ll be able to help others not to experience the same thing.

        Reply

  5. JR Fernandez
    November 21, 2017 @ 11:47 am

    Zoey.PH is a SCAM!! Don’t bother purchasing any of their rings. Don’t be fooled! They will leave you empty handed and their customer service just sucks BIG TIME! They will communicate well before you do your purchase. Then after you made your payment POOF they vanish in thin air.

    You should consider the following

    1st No reviews on FB. Are you hiding something?

    2nd They have a “Logistics” team but does not have a company bank account, you will be asked to deposit to a personal bank account.

    3rd Majority of the blog reviews are sponsored so think again before you buy!

    4th Customer service do not have the slightest idea whet they are doing.

    Reply

    • Gretchen Gatan
      November 22, 2017 @ 9:20 am

      Hey, JR! So sorry to hear about your experience. I actually have been getting inquiries about them lately. One of my readers requested me to endorse them to their customer service after purchasing something and not getting a confirmation–and they responded after I contacted them. Will definitely raise your concern to whoever runs Zoey.

      Reply

  6. deinilyn
    April 30, 2018 @ 10:40 am

    im also very dismayed with their service..they said they offer “lifetime warranty” pero nung pinapapalitan ko yung engagement ring ko dahil nawala yung stone, bigla nila ako sinabihan na hindi na sila nago-offer ng lifetime warranty and take note since nawala daw yung bato d daw covered yun..for what pa yung warranty nila…last year (2017) pa yung concern ko na yan ngayon lang nila ako nabigyan ng feedback sabay block nila sa akin sa facebook page nila..samantalang up until now naka post sa zoey.ph nila na may lifetime warranty sila…nakakapanghinayang…buti sana kung hindu special sa akin yung ring eh engagement ring ko yun isa pa hindi naman biro yung price ng ring ko

    Reply

  7. Camille
    June 12, 2018 @ 7:51 pm

    I’ve recently experienced the same situation with zoey. I wanted to do refund, they agreed and now they’re no longer replying to my messages. I will already file a case with DTI and make sure they pay for what they did. I hope the influencers who promoted them previously will now help their fans because its also not good to promote a scammer brand.

    Reply

    • Gretchen Gatan
      June 13, 2018 @ 5:56 pm

      I’m so sorry to hear about this! I’ve been trying to get in touch with them as well to help out all my readers affected. 🙁

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *